tiistai 10. maaliskuuta 2015

Pupuja

Tässä he nyt nyt ovat. Meidän ikiomat ihanat pupsit.   Ikää 8vko. Kolme sekoitus siskosta.   Uskomattoman rohkeita ja reippaita. Eivät pelkää mitään tai ketään.  Vauhtia piisaa, hypellään ja kiipeillään. Nukutaan yhdessä kasassa ja seuraavaksi säntäillään ympäriinsä.  Tutkitaan paikkoja, kiivetään portaita.

Miten näin pienet voivat olla noin reippaita ja rohkeita ja taitavia.



 Jos me ihan pikkaisen vaan tultais täältä meidän kellarista pois pomppimaan sinne yläkertaan, jooko joooko jooko.      Ja saivathan he tulla.



Tänään tuonne portaiden alapäähän ilmestyy vielä portti. Ei ole poortaat kaikkein turvallisimmat pikku pupuiden pomppimispaikka.




 Olen söötti pikkupupu, olen söötti pikkupupu, olen sööttipikkupupu ja painan 980g









 Miekin olen söötti pupu, ja olen vielä pienempi. Painan vain 900g ja aion ehkä olla isona lepakko.








Pupu Porkkana, kavereille Porkkana. Mie olen ihan yhtä söötti ja kaikista pienin. Painan vain 820g

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti